Reklama v OOH/DOOH zvyšuje zásah TV kampaní

Nová studie Medianu ukazuje, že OOH a zejména DOOH dokážou výrazně navýšit zásah televizních kampaní a zlepšit jejich efektivitu v situacích, kdy výkon TV naráží na své limity.

CITYZOOM - reklama na zastávkách pražské MHD

1 min

Představte si svou reklamu tam, kde každý den projdou tisíce očí. Reklamní plochy na zastávkách jsou strategickým místem pro vaši kampaň – zajišťují dlouhodobý kontakt s cílovou skupinou a umožňují vytvářet opakovaný dojem, což je klíčem k úspěšnému budování povědomí o značce. Oslovte potenciální zákazníky přímo tam, kde čekají na spoj do práce, do školy, nebo na své volnočasové aktivityna zastávkách městské hromadné dopravy!

je to finálsson

Hokejová kampaň Pillsner Urquell postoupila ve dvou kategoriích na shortlist soutěže FLE Media Awards